Lapas

10 decembris 2010

Kā man veicies decembra 1/3

Laikam stāstīt būtu jāsāk ar paveikto, tad nu esmu nopircis loterijas biļeti, pat veselas divas un vienā no viņām laimēju. Nē, nu protams, neko daudz, bet arī 50 santīmu ir laimests. Jā, visas šīs dienas cik nu iespējams pavadīju sporta zālē un cītīgi trenējos, izpildīju vienu no skriešanas lietām - noskrēju 10 kilometru distanci ātrāk par 44 minūtēm, izdevās pat 39min35s! ! ! Nu ja par skriešanu tad nu kopš 15. novembra esmu pieveicis.
  •  121 km, laiks - 10:26:26 h
  • vidēji 30.1 km/nedēļā
  • pēdējās 7 dienās noskriets 34 km ar vidējo ātrumu 04:41 min/km (visi skrējieni)
  • pēdējais šodien ar 12 km 
Pašsajūta super, nogurums pagaidām vēl nav piezadzies.
Vēl divas lietas esmu paveicis - nedēļu gājis čučēt pirms 24:00 un ne minūti pie TV nedēļas laikā. Šie divi nāca viegli. Man patīk gulēt.
Tad vēl pieveicu 55. punktu un esmu aizsācis vēl virkni:
  • Nelietoju kafiju (izpildīts 10/31)
  • Dzeru tēju bez cukura (izpildīts 10/31)
  • Nogaršoju 3 jaunas tējas (izpildīts 5/10)
  • Katru rītu sāku ar glāzi ūdens, tiešām laba lieta (izpildīts 10/31)
  • Noziedoju 1 latu, vēl gan kādus 5 esmu parādā, bet es labošos (izpildīts 1/101)
Kaut ko esmu padarījis un vēl daudz kas jāpadara, katrā ziņā burās jūtu spēcīgu ceļavēju! 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru