Lapas

19 novembris 2011

19. novembris, plkst.18:16

Tikko kā noskatījos Dr.House trešās sezonas 21. sēriju. Patīk.
Šodien vispār tāda dīvaina diena, visu dienu gribās ēst. Nē, nu es saprotu, ka izsalkumu vajag vienkārši remdēt un es to daru, bet viņš nepazūd. Vislaik gribās ēst. Dīvaini.
Kristers saka, ka tas aiz garlaicības. Varbūt. Bet ziniet ēšana nav nekas īsti jautrs, tāpēc tā saistība ar garlaicību man nav īsti saprotama. Bet ēst man garšo.
Shika šodien uzvedās diezgan labi, vispār viņa vienmēr uzvedās labi, vismaz tad kad esmu mājās.
Tad kad manis nav, tad tie grauzts viss. Tapetes istabā. Tapetes virtuvē. Tapetes koridorī. Spilveni. Sega. Aizskari un gulta.

Jā, gulta - tas bija kaut kas neticams. Uz mirkli es nezināju vai kliegt, vai klusēt. Es vienkārši stāvēju un skatījos.
Un viņa arī vienkārši sēdēja un skatījās. Viņa bez vārdiem saprata. Saprata, ka kaut kas nav īsti labi.
Vispār man pēdējā laikā noskaņojums ir apmēram tāds "es kaut ko gribu, tikai nezinu ko"
Stulbi, ne?
Alkoholu nelietoju jau 3 mēnešus 2 nedēļas un 2 dienas. Neplānoju arī!
Nesmēķēju tieši 1 gadu un 6 mēnešus. Lepojos ar sevi.
Kafiju nedzeru kopšs 2010. gada decembra, trakums, tas ir gandrīz gads.
Un tieši tik pat ilgi tējai neesmu bēris klāt ne karotes cukura.
Aktīvi domāju par mācībām, tests man saka, ka jāiet studēt tiesību zinātne.
Zinu, juristu ir daudz un kam es tāds, jauns un zaļš vajadzīgs, bet man šķiet, ka man varētu padoties.
Domāšu tālāk.
Tikko kā sagribējās tēju un minerālūdeni.
Ir pagājušas jau 22 minūtes. gandrīz pusstunda.
Ir jāsaņemas un jāuzraksta kārtīgs revjūvs par Parīzes braucienu.
Varbūt rītdien.
Varbūt, nē.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru