Lapas

29 oktobris 2011

Jauna ziņa

Nu re, ir 29. oktobra pēcpusdiena. Tā ir mazliet nomākusies, miglaina un kopumā pelēka. Vismaz skatoties pa logu no 8. stāva tā pavisam noteikti izskatās.
Esmu tikko kā paēdis, tikai tēju mazliet kārojas, bet to pēc mirklīša. Kamēr rakstu šo te man fonā skan kau kāds Linkin Park gabals, džeki bauro un dauza bungas, bet kopā to visu saliekot kaut kas viņiem sanāk.
Jā, man ir brīvdiena. Pūšos.
Pavisam neparasti tā sākās.

Pamodos tikai 14.00, sen nebiju tiiiiiiiiiiiiik ilgi gulējis.
Parasti man ilgāk par desmitiem neizdodas. Jūtos labi.
Pa māju nēsājās Shika - mana 3 mēnešus vecā amstafa meitene. Nu ja par viņu, tad ir man trāpījusies spītīga un ietiepīga.
Nu jau būs mēnesis kā kopā dzīvojam jaunajās mājās. Viņa gan te ir ieviesusi pāris jauninājumu, izrādās tapešu uz sienām ir bijis mazliet par daudz. Kopumā gan mēs esam iemācījušies sadzīvot tīri labi, lai gan reiz pārnākot mājās mana princese bija sagrauzusi interneta pieslēguma kabeli.
Un vispār, reizēm kad manis nav mājās viņa man "lasa" grāmatas, smalcina kurpju kastes un dara vēl visādas blēņas. Reiz viņai pat bija izdevies no 1,7m augsta plaukta nogāzt fotoaparātu!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru