Lapas

01 janvāris 2011

31 viena diena decembrī

Pastāstīšu jums kā man veicies decembrī. Tātad visu mēnesi neesmu dzēris tēju ar cukuru, sākumā tas bija diezgan grūti, ja ņem vērā to, ka pirms tam man uz krūzīti tējas vajadzēja iebērt 3-4 karotes baltās nāves graudiņu, bet nu tagad esmu sagaršojis tējas garšu un cukurs man šķiet lieks. Tieši tāpat visu mēnesi nedzēru kafiju, nedzeršu arī - tējā ir spēks! Tad vēl katru rītu sāku ar glāzi auksta ūdens, jāatzīstas ka pirmās dienas tas likās pēēēē, bet nu cīnījos, iepriekšējā vakarā jau ielēju ūdeni glāzē, zem tās paliku lapiņu ar atgādinājumu, gāja grūti, bet tagad tas jau ir kā dienas rituāls un vispār krietni vairāk esmu sācis lietot H20.


Par skriešannu. Jā, decembrī pievarēti 140km sanāca gan svētku dēļ pāris treniņus izlaist, bet nu jau esmu atpakaļ ritmā. Starp citu pieteicos Nordea Rīgas maratonam 2011 un šogad man būs tas gods bizot ar 230 numuru uz krūtīm. 22. decembrī piereģistrējos UTMB, 50 eiro jau samaksāti, tagad jāgaida līdz 10. janvārim kad paziņos vai esmu ticis laimīgo 1800 trako sarakstā, lai 26. augustā varētu piedalīties 98km garā skrējienā apkārt Monblānam.
Māšele uzdāvināja kedas šim pasākumam, ļoti ērtas :) Bučas viņai!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru