Lapas

16 jūnijs 2011

Es atkal skrienu!

Ar lielu apņēmību, bet tomēr tramīgs uzsāku savu pirmo skrējienu. Iesākumā katrs solītis sagādāja nelielu diskomfortu, bet pēc kilometriem diviem laikam iesila vai kā citādi, bet sāpes principā pazuda. Tad nu notipināju es veiksmīgi savus pirmos 10 km. Pašam prieks un mute smaida :) Āķis lūpā! Vienu dieniņu izlaidu, tomēr mazliet tas ceļgals ir jāpasaudzē un aidā nākamajās divās pieveikti jau 16km ar patiešām labu ātrumu, ņemot vērā, muskuļu sāpes un liekos 5kg kuri jānes līdzi. Laiks skriešanai gluži kā pasūtīts.
Pa šo laiku esmu izlasījis divas grāmatas un iesācis trešo.

Izlasīju Frederika Beigbedera "14.99" - ļoti interesants darbs par mūsdienu reklāmas pasauli, kurā tērē miljardiem eiro, lai cilvēkiem, kuriem nav tam nepieciešamo līdzekļu, radītu vēlmi iegādāties lietas, kas tiem nav vajadzīgas.
Otra bija Sūzenas Kolinsas "Bada spēles" - sen kāroto grāmatiņu man uzdāvināja dzimšanas dienā. Pasaules kases grāvējs. Interesanta, fantastiska pasaka. Četras stundas un vāks tika aizvērts no otras puses :)
Jā, un pašlaik lasu Džeja Maklartija "Kurjeru" - pagaidām patīk, tik laika nesanāk lai tā kārtīgi pievērstos viņai.
Lūk! Vēl joprojām dzeru tēju bez cukura, tieši šobrīd tā ir kauč kāda melnā tēja ar Migle šokolādes konfektēm piedevām. Tās ir kļuvušas par manām mīļākajām konfektēm.
Laikam vajadzētu vēl kaut ko uzrakstīt, bet man ir uznācis miegs. Arlabunakti!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru