Lapas

12 jūnijs 2011

Ir 12. jūnijs

Jā, ir gan. Pagājuši tieši 3 mēneši un 29 dienas jeb vienkāršāk 118 dienas kopš mana pēdējā ieraksta.
Mazliet laiciņš būs pagājis. Būšu gan pārziemojis, gan veiksmīgi sagaidījis un atvaļinājumā palaidis pavasara mēnešus. Tagad vasara! Šobrīd +20 grādu patīkami silts. Jauks vakars aiz loga.
Pēc 118 dienām bez skriešanas svari, laikam sazvērējušies uz mani, bet tā jau varētu būt jo turu tos zem gultas, nu lūk, nepielūdzami rāda man par 4-5kg vairāk kā ierasts. Vajadzētu izņemt tam verķim baterijas :D
Ja par skriešanu, tad pietrūkst, pat ļoti. Šī gada 22. maijs bija viena no nejaukākajām dienām šajos gandrīz četros mēnešos. Biju spiests uz Nordea Rīgas maratonu noraudzīties kā skatītājs, zināma burvība tajā ir, bet tomēr vislaik nepameta sajūta ka būtu
diskvalificēts. Jā, un vanšu tilts šupojās, kad pār viņu skrien tik daudzi pāri kāju. Malači. Prieks par Kristeru, kurš pēc tik "intensīviem" treniņiem tomēr saņēmās un pievarēja savu pirmo pusīti. Paguvu nosvinēt Kiča dzimšanas dienu un pats palikt par gadu vecāks. Mazliet paskaitot šobrīd ir pagājušas 8,425 dienas kopš es esmu šeit. Tepat.  Lai gan īpašu svinību nebija no draugiem saņēmu sen kārotu grāmatu, kurai gan bija viena slikta īpašība - 4 stundas un cauri. Runa iet par Sūzenas Kolinas
"Bada spēlēm" Laba grāmatiņa. Tad vēl veselu kaudzi ar ļoti garšīgām šokolādes konfektēm un jauku vakaru ar draugiem līdz vēlai naktij. Bija jauki.
Tad nu paguvu pagulēt slimnīcā, vajadzēja mazliet saremontēties. Izdarīju. Rītdien plānoju savu pirmo skrējienu. Rītvakar man būs svētki.
Saraksta lietas arī ir palikušas 13. februāra  stadijā. Būs kas jādara. Mazliet uzkāros. Pieņemsim kā tā bija mazliet ieilgusi pauzīte. Nu gan es spiežu Play! Aiziet!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru